Lately

Nu har det gått en vecka sen Linn och Emelie flyttade.
Det har gått rätt fort ändå. Märker ingen större skillnad än förutom att jag dragit ner stort på
supandet. Förr när jag var med dom kunde vi fan dra till med att supa från mån-sön ibland.
Skit kul! Men detta är nog nyttigare för både min kropp och plånbok.


Igår började vi flyttstäda i lägenheten, jag Elin och Johanna.
Det tog mycket längre tid än vi trodde det skulle göra och det tog ett tag innan vi kom igång på riktigt.Vi hann göra en del iallafall men vi har mer än hälften kvar att städa idag. Och idag är sista chansen att städa klart. Så jag känner mig nåååågot stressad om man säger så.



Kommentarer
Postat av: Hannie

Jag sitter här hemma som en städhejarklack. WOWOWOWOW

Kom igen flickor kom igen. (BONKBONK)

2010-09-29 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0