Kött fifan

idag har jag jobbat från 7-16. Skit segt. Är fortfarande lite dålig så det var jobbigt. Efter jobbet så åkte jag hem till Alexandra vid skf:) och var med henne och becca. Senare åkte vi hem till mig så dom fick se min lägenhet. Sen blev det tv mys, käk och filtar i soffan. Efter ett tag kom även Timmoty:) vi hade riktigt trevligt! Nu sitter jag i hjällbo och väntar på bussen till tim. Ska sova hos honom inatt. Han har tydligen vart iväg idag och fixat mer grejer till vårat rum. Det är redan hur fint som helst så ska bli spännande att se hur det ser ut nu:) måste ta en bild så ni får se sen. Det är verkligen ett helt annat rum. Trivs som fan! Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Hannie

vad roligt! jag är pepp på att se rummet :D

2010-09-07 @ 08:26:01
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0