Jag vet att det är svårt

Jag är trött på att vara den som alltid blir kvar medans alla andra åker iväg. Åker på semester, flyttar utomlands, åker hem till en annan stad osv. Jag vill ha något nytt. Jag är trött på mitt liv. Allt och känns så tråkigt. Jag har så många drömmar som jag vill uppfylla. Men vill inte göra det ensam. Men snart blir jag desperat. Jag vill flytta utomlands ett tag, jag vill lära mig att dyka och surfa. Jag vill jobba med delfiner, jag vill åka till norge och testa på att jobba där ett tag, jag vill komma bort från alla människor här som ändå inte bryr sig som man ändå inte ger sig tid till att träffa. Känns som att jag bara stressar runt hela tiden, jobbar med jobb jag egentligen inte stormtrivs med. Jag vill bort. Klarar inte av det länge till. Kanske försvinner ett tag någon dag..

Kommentarer
Postat av: Phillipzahra

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-06-09 @ 14:04:04
URL: http://phillipzahra.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0