Im so lost

Just nu känner jag för att skriva om ett viktigt ämne. Ett ämne som jag länge valt att förtränga. Helst hade jag valt att göra det ett tag till men snart går det inte att blunda för det längre. Mina bästa vänner flyttar snart till andra änden av jorden och kvar i sverige blir jag. Ja dom är verkligen mina bästa vänner. Det är dom jag umgås med mest, det är dom jag ringer när jag har tråkigt och känner för att prata med någon, det är dom jag hör av mig till när det har hänt något roligt tråkigt jag måste berätta för någon. Det är dom enda jag egentligen känner mig bekväm att gråta inför.det är dom enda jag bryr mig om och skrattar åt ända inifrån hjärtat. Det är dom jag klagar på och sen på senaste tid gjort samma misstag själv som jag inte tillät dom att göra. Kanske i ren panik? Kanske i nyfikenhet. Kanske i ett desperat försök att försöka fly från verkligheten? Linn har jag känt sen dagen jag började på strömma. Hon kommer alltid vara speciell för mig. Den relationen vi två har, finns det inga andra människor som har. Kommer sakna henne något så otroligt mycket. Skulle kunna göra allt för den tjejen. Sen över till emelie som jag lärde känna genom linn. Hon är en tjej som alltid är glad och har nästan mer energi än vad solen ger jorden. Dom här två tjejerna tillsammans gör den bästa kombinationen av vänskap NÅGONSIN ingen annan kommer hitta vänskap som denna. Är livrädd för att bryta ihop den 23e september när jag vaknar upp och inser att det är verklighet. Att dom VERKLIGEN är borta. Så jag försöker ordna upp allting nu innan. Fixa mer jobb, pengar, vänner att umgås med. Tar inte avstånd från dom av en dålig anledning. Kanske är detta en möjlighet att få upp kontakten med gamla vänskaper? Känns som att jag kan hålla på att skriva hela dagen om detta men allt får inte plats. Nu ska jag in På jobbet och få tankarna på annat. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: linn

Jag lipar Carro, jag har lipat hela dan och jag kan inte sluta. jag önskar jag fann ord att skriva hur jag känner för vår vänskap men jag kommer aldrig bli lika bra på att skriva som du. jag vet att vi inte ses mycket, jag vill umgås med dig HELA TIDEN innan resan men det är så mycket nu att jag knappt pallar av att leva, är så stressad och trött att jag höll på att köra av vägen minst 10 ggr påväg hem från jobbet så fick stanna och sova på en parkering och sen när jag nästan va hemma hos mamma fick jag stanna bilen för att jag höll på att svimma och inte kunde se vägen framför mig. saken gör inget bättre att jag inte får stä'lla bilen hos dig på hisingen eller att jag inte kan bjuda hem dig till mig längre som jag verkligen önskar att jag kunde. Jag vill verkligen träffa dig hela tiden men jag vet inte hur :( nästa vecka är jag ledig mån-fre jag hoppas verkligen vi kan ses så mycket som möjligt då <3<3<3

2010-09-07 @ 21:37:04
Postat av: Hannie

Ucsh :( Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan mina bästa vänner. Men ni kommer ju inte tapa vänskapen bara för att dom flyttar, eller hur? Så jag tror att du/ni komemr överleva detta :)



Och så säger jag det klassiska: Jag finns alltidalltid om det är något <3

2010-09-08 @ 11:25:54
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0