I guess you couldn't do that



Äntligen börjar det hända saker äntligen börjar folk ta mig och mina planer på allvar.
Det här med att flytta och göra något nytt är inget jag bara säger.
Jag och Johanna Holm började prata igår om att åka till Norge ett tag och jobba.
Hennes morbror bor där så han kan antagligen hjälpa oss med boende och jobb kanske om han har
några bra kontakter. Hon ska ringa honom inom snar framtid och sedan är de bara att spara ihop lite pengar och sen dra! JAG MENAR ALLVAR.

Sen så har dom ringt mig ifrån resebyrån i Kungälv dit jag ringt typ tre gånger i veckan.
Det är en tjej där som är skit bra som hjälper mig att kolla på resor till Australien.
Hade ju som sagt tänkt fira nyår i sydney. Har fått lite olika förslag på priser men hon skulle kolla lite mer och ringa upp mig senare idag. Får se hur mycket pengar jag hinner spara ihop tills dess.
Men inget får stoppa min vilja. Jag är envis! Åker jag inte till Australien till nyår så kommer jag dit i början på nästa år. 100 %!

Igår så var jag hemma hos Johanna Holm med Linn och Emelie. Vi hade en sista kväll tillsammans.
Riktigt sorgligt. Emelie sov inte över men det gjorde jag och Linn. Imorse brast det för mig.
Jag grät och grät och kramades med Linn. Usch det var riktigt sorgligt. Det sista jag fick se av henne var hennes arsle. Älskar det. Finns ingen annan människa som henne. Herregud vad jag kommer sakna dom. Inatt vid fyra bär det av till Landvetter flygplats för dom och sen kommer dom inte tillbaka till Sverige på minst ett halvår kanske ett år. Frågan är när vi syns nästa gång? Jag kanske inte heller är kvar i Sverige och tänk om vi går om varann? Nej fy nu orkar jag inte tänka..


Imorse åt jag och Johanna frukost på espresso house iaf. UNDERBART!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0