Dont call my name

Nu har jag vart på lägenhetsvisningen. Den var jättefräsch och allting men alldeles för liten och tråkig. Egentligen ska jag inte vara så kräsen när jag väl får ett erbjudande. Men jätteliten tråkig och inte ens en balkong. Så jag tackade faktiskt nej. Jag känner att jag inte kommer känna mig hemma och trivas där så då är det bättre att bo med tim tills jag hittar något bättre faktiskt.. Efter detta så åt jag frukost med mamma i stan och sen gick jag ut med hundarna. Känner mig lite trött och seg så nu sitter jag på vagnen hem. Ska nog gå och lägga mig en stund..<3

Kommentarer
Postat av: Vickan

Har Tim skaffat lägenhet? eller ska du bo hos hans pappa? :)Ja, du ska nog inte ta en lägenhet du inte känner dig hemma i.. Det blir nog inget bra alls.. Hoppas du hittar den perfekta snart..:D

2010-09-01 @ 22:00:19
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0