Upp och hoppa

Nu var helgen tyvärr slut och dags för en arbetsvecka igen.
Efter morgon kaffet gick jag ut på trappan för en cigg.
Och kände hur kylan slog rakt emot mig.
Fyfan inte skönt!!

Känner bara hur jag hellre vill vara kvar hos Angie istället.
Och strunta i jobbet. Men icke! Nu e jag duktig och ska jobba jobba.
Har varit hos henne hela helgen och det har varit hur mysigt som helst.

Igår när jag kom hem igen så fick jag oxfilét och hasselbackspotatis till middag.
Helt okej ;) sen såg jag den nya marabou vinter vit i affären som har kommit ut nu.
Och JÄKLAR vad god den är! Har halva kvar som jag kan mumsa på vid ett senare tillfälle =)

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning och sen sticka till bussen.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0