Svårt

Jag är som sagt våg och då har jag svårt att bestämma mig.
Det är faktiskt något som stämmer. Alla vågar jag känner har också svårt att bestämma sig.
Det är SJUUKT jobbigt! Det spelar ingen roll vad det handlar om. Jag får alltid beslutsångest!
Tänker på andra, vilka blir sårade osv..

Har så himla många vänner. Men på olika håll. Två stycken där, en där,två där och så vidare..
Jag KAN inte träffa alla samtidigt. Jag är en periodare tror jag. Eller så är jag med folk som ÄR
periodare. Hela sommaren var jag med Elin..när sommaren var slut började jag vara med Johanna.
Efter nån vecka så umgicks jag som fan med Becca och Alex och vips så var en bartenderutbildning
bokad med en utav dom.

Sen fick jag upp kontakten med angie som jag varit med sen min födelsedag typ..
Jag inser att jag saknar Elin, Johanna och allihopa men varför kan man inte vara med
alla samtidigt? Det går inte. För tillfället har jag ett heltidsjobb, jag har en pojkvän, jag har ett hem.
Jag har mycket att ta hand om. Fattar inte ens hur jag hinner med att träffa EN vän.

Vill bara att dom av mina vänner som läser min blogg ska veta.
Jag skiter inte i er, och jag inte glömt bort er!
Jag saknar er. Har bara jävligt svårt för att ta tag i saker nuförtiden.
Förr var det alltid jag som drog igång allt. Men jag har förändrats.
PGA många olika anledningar..

Kärlek till mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket massa kärlek till dig min älskade Carro <3

2010-10-29 @ 02:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0