Sushi!

Igår efter jobbet så mötte jag upp Timmoty, Stefan, Sara och Julia. (tror jag hon hette)
Efter ett tag så drog brudarna och jag var kvar själv med grabbarna.
Jag gick och köpte sushi. (nom nom nom) och sen sa vi hejdå till Stefan innan vi hoppade
på vagnen mot skf. Vi åkte hem till Alexandra och Becca var där också.
Efter ett tag kom även deras granne, Carro in.

Det blev en riktigt trevlig kväll. Jag halsade en bacardi breezer, vi hade låten
Angel med Akon på repeat, Becca, Carro och Tim blev extra kärleksfulla och
Alexandra strippade. Det var skit kul! Helt underbar torsdag. GILLA!!!

Sov över och vaknade klockan tre!? Jag som alltd är vaken vid typ senast elva.
Jaja skönt var det iallafall men är fortfarande så trött så jag dör.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hannie

SUSHI!

2010-10-30 @ 11:34:55
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0