Sjunger as högt!

Sitter ensam hemma i huset och sjunger rätt ut till Sheryl Crow med if it makes you happy.
Sån riktig lyckorus känsla! Den får mig att känna igen mig i en sak. När man ibland bara sitter och
gråter åt ingenting.. Det har ni väl varit med om? Man gråter och gråter men vet inte varför?

"If it makes you happy? Then why the hell are you so sad?"

Tror man ska lyssna på denna låten när man känner så.
Man får nog en tankeställare och blir på bättre tankar.

Igår storhandlade jag och Tim på willys och sen så drog jag hem till Angie som vanligt.
Är typ med henne varenda dag nuförtiden. Tycker synd om Tim som jag typ aldrig ser numera.
Jaja. Vi drack vin och sjöng till kapten röd och hade det allmänt jättemysigt.

Nu är jag som sagt hemma.
Väntar på att timmoty ska ringa mig.
Så ska antagligen in till stan och träffa honom och Sara!
Får se =)

Förövrigt så ösregnar det ute.
Jätteroligt :(

Lite bilder från dom senaste dagarna..
Såhär ser det ut ute just nu :(







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0