Rosa

Idag var jag hemma hela dagen.
Gjorde absolut ingenting, fram tills typ klockan var tolv.
Då loggade Linn och Emelie in på skype. Så vi snackade där i någon timma tills min mic laggade sönder
och dom kunde inte höra mig mer. Så det slutade med att jag bara satt och skrek för att få dom försöka höra mig men jag blev bara irriterad så loggade ut istället. Hoppas det blir bättre nästa gång :D

Sen hörde Angie av sig och undrade om jag hade lust att komma till henne.
Självklart hade jag det så jag satte mig på bussen och en kvart senare var jag där :)
Vi handlade på willys, fikade, busade med hennes son, städade gjorde fint, tände ljus.
Sen blev det drinkar (rosa pantern), och rosa naglar och plötsligt blev allting rosa :)



Världens bästa tjejkväll typ. Mycket trevligt!
Sen kom Tim och hämtade mig och vi åkte hem och såg på efterlyst.

Jag älskar min pojke så mycket.
Just nu ligger han här jämte mig och sover sött.
Vill bara berätta hur glad jag är att jag har honom.
Såg precis en sorglig film så jag är emotional.

Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: Hannie

"Tim sover så sött", som i helgen när du viskade i hans öra att du älskade honom och han svarade i sömnen "malsknfdlaksbndlsakbn". Haha xD

2010-10-14 @ 18:05:00
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

hahaha de är så kul :D

2010-10-15 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0