pling plong

Tjo!
Nu sitter jag hemma hos Alexandra och Becca är här.
Detta börjar änna bli min vardag nu känns det som! Like it.
Trivs med dessa tjejerna.


Vi ska strax göra oss iordning för kvällen.
Torsdagsklubben idag vettu! PARKEN. wohoh
Så snygga till oss och sen förkrök! Gött som fan.
Ikväll blir min fylla på äppelpajsvin som jag inte druckit på hur länge som helst.
Ska bli kul med lite variation, är så trött på dom jäkla sjunollorna.


Föresten! Idag har jag och Becca betalat anmälningsavgiften till bartenderutbildningen.
Alexandra har börjat bli lite osäker, men jag och becca är helt säkra. Och nu när vi betalt så finns
det ingen återvändo. Känns så jäkla bra! Ångrar mig inte ett dugg.
Så nu gäller det att sitta och hålla ögonen öppna på bra flyg som passar ;)

Wohow detta kommer bli såååå bra... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0