Ooh

Det blev tyvärr inte bamboo i onsdags.
Vi beställde hem kina mat istället. Men kan tänka mig att det var minst lika gott lite
mindre i pris bara :) men äter gärna på bamboo någon annan gång :D

Igår var vi som sagt ute på parken. Förfesten blev lite längre än vi väntat oss så vi tog taxi till avenyn.När vi kom dit så var det ganska tomt på folk och dansgolvet var helt tomt det med. Men det stoppade inte oss.Jag och Alexandra for upp och shejkade det vi hade ;) haha. Direkt nappar två killar som kommer upp och dansar. Sen fick vi igång hela jävla stället. Löve it!



Tyvärr efter ett tag så fick jag huvudvärk och började må dåligt så jag åkte hemmåt.
Skulle byta buss i hjällbo, sitter där och väntar och väntar. Ser att de sitter en till tjej där som också väntar.
Så kände mig inte så rädd iaf :) efter 35 min så kommer tjejen fram och frågar om jag vet något om bussen.
Men jag visste inte ett skit, den var försenad 35 MINUTER. Inte okej, och den dök inte upp överhuvudtaget.

Det är ju moget av den busschauffören. Som tur var så hade båda på oss kontanter så vi delade en taxi.
Tänk om vi inte haft det? Hur fan tror dom att man skulle kommit hem då? Idioter!
Det var ju ingen billig taxiresa heller. Från hjällbo-tim tar ca 5 min med buss och är gratis.
NU fick jag betala 167 spänn. helvete! waah. Ska ringa västtrafik och klaga nu.


oke hedå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0