Om Linn och Emelie var hemma nu...

  • Hade jag aldrig behövt ha tråkigt
  • Hade jag aldrig behövt vara ledsen
  • Hade jag aldrig behövt ha ångest
  • Hade jag haft någon att dampa med på MIN nivå.
  • Hade jag haft någon att supa mig dyngrak med på en tisdag.
  • Hade jag haft någon att äta cheezeballs med (jag har seriöst inte ätit det sen dom åkte)
  • Hade jag haft någon att moona för.
  • Hade jag haft någon att berätta hemlisar för som BRYR sig och LYSSNAR.

 

 

Om dom bara hade kommit hem för en dag så hade jag stigit upp klockan fem på morgonen bara för att ta tillvara på dagen. Jag hade Gått upp och bakat bröd och köpt världens godaste ost. Sen hade jag pressat min egna apelsinjuice för hand och bjudit dom på. Efter detta hade jag tagit med dom på spa där vi blivit inknådade och masserade av små hobbytuttar hela dagen. När vi kände oss som nya människor hade vi gått till ett solarium så att jag kunde vara lika brun och fin som dom är. Sen hade vi duschat. Sen hade jag gett dom de finaste partykläderna någon människa någonsin haft på sig. Efter detta hade vi gått till alla nattklubbar i hela göteborg. Men minst en halvtimme på varje ställe. Vi skulle shottat så mycket att våra kroppar var helt uttorkade.

FAN!!!!!!!! Varför är ni inte hemma? Ja saknar er. Varför tog man inte tillvara på er när ni väl var hemma?
OM ni väl kommer hem igen så tänker jag se till att vi aldrig skiljs åt igen. Jag har aldrig saknat någon såhär mycket förut. Jag kommer spänna fast er så vi aldrig behöver vara ifrån varann igen.

<3<3<3<3<3

 


Kommentarer
Postat av: Emelie och linn

carrrroo de ar jag som skriver nu woohoh haha sjukt va :D den dar handfarsktpressade jucie later helt javla underbar :D jag ser exakt hur du gor den och hur rorelsen sker :D linn sager att hon vill mata dig med chezzballs och vi ar sa javla sugna pa de nu en riktigt javla mysigkvall med carroo and the gang!! sa fantastiska saker du skriver om oss kan bara du skriva och vi kanner att du menar det inat i din kropp :D mar mer an lyckligt nu :D du ar som en pase chezzballs man vill bara ha mer av dig! <3 en fett stor koss pa ratt stalle fran oss till dig :D nu jvalar!! <3<3

2010-10-31 @ 12:20:35
Postat av: Carro

jag äälskar er <3

2010-11-01 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0