nytt jobb

Har fått ett nytt jobb!
Tack vare Marö. Det var hon som fixade det åt mig, en perfekt födelsedagspresent!
Det är ett kontorsjobb i majorna där jag ska jobba mån-fre 9-17 ungefär.
Jag vet inte så mycket än, mer än att det kontorsjobb där jag ska packa ner skolfoton i såna fickor som dom
kommer i. Får berätta mer sen, min första arbetsdag är idag.

Det lät som att dom bara kommer behöva min hjälp i Okt-Nov. Men får hoppas på att jag får fortsätta :) Annars har jag ju alltid kvar mitt timvikariat i Kungsbacka.

Däremot har jag fått "säga upp" båda mina hundjobb. Kändes väldigt trist!

Igår var jag som sagt hos Angie.
Riktigt trevligt och skönt att få komma dit och rensa tankarna lite.
Vi drack kaffe och åt kakor. Mums mums. Sen halvdog vi på soffan lite innan det var dags att
börja städa. Sen vid sex tiden så åkte jag hem,
Då har min älskling förberett ett bad så efter middagen så badade vi jaccuzzi :)
Och drack varsitt glas cider i badet. Jättemysigt och perfekt innan man gick och la sig.
Snacka om att man somnade gött sen eller ;)

Ha en trevlig dag!

XO XO

Kommentarer
Postat av: Hannie

Ha en bra första dag på jobbet :D

2010-10-18 @ 10:10:09
Postat av: Carro

tack :D

2010-10-18 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0