Mysig fika

Första dagen på jobbet gick bra!
Det var väldigt enformigt. Det jag får göra är att ta en bunt med foton.
Skilja dom från varandra. Så att rätt person får rätt foton.
Lägga till en blankett och sedan ner i ett kuvert och sedan nästa sen nästa..

Jag som har problem med min rygg fick hur ont som helst av att sitta på en obekväm datastol och göra samma rörelser hela dagen. Tur att detta bara är ett tillfälligt arbete. Men bra betalt så jag får stå ut ;)

Efter jobbet mötte jag upp Hannie och Hacker i stan på en mysig fika.
Det blev varm choklad och fransk chokladbulle. Hur gott som helst.
Hannie bjöd mig som ursäkt för att hon inte ringde på min födelsedag.
Söt hon är <3



Sen åkte jag hem och åt middag och maltesers.
Nu sitter jag här och ska snart sova.
Jobb imorgon igen ju!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0