Min fredagskväll

Efter jobbet fick jag åka hem i kylan hem till min sjuka pojkvän.
Han lät jätteynklig i telefonen och sa att han hade migrän.

När jag kommer hem så ligger han i mörkret och snarkar sött.
Lika bra att låta honom vila.

Satte mig vid datan en stund för att kolla runt.
hittade världens sötaste hemsida.
Jag gillar ju den lite gammeldagsa stilen.
Och när jag ser saker som dessa så vill jag bara flytta hemifrån direkt och börja inreda!
Dom har allt möjligt ifrån väggtexter, till porslin till fina lyktor!


Tänk att bjuda hem vännerna på en kopp te med dessa
fina muggarna?


Sån här gardin hade jag bara älskat att ha i köket!




Jättefin väggtext att ha i tex badrummet?

Sidan ni borde gå in och kolla är: http://www.alvashus.se
Inte farliga priser heller! Lätt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0