kind of

Jag hatar att inte ha något jobb som jag kan gå till varje dag.
Eller det är ju rätt gött ändå att ta det lugnt lite också men jag blir så lätt rastlös.
Vill ut och göra saker tjäna pengar! Så jag kan nå mina drömmar.

Fick ett ryck och städade upp i köket lite. Ni ska få se för och efter bilder.
Det kan vara RIKTIGT svinigt i detta köket emellanåt.
Känsliga tittare varnas..

FÖRE





EFTER





Min outfit just nu:

 

Måste slänga mig in i dushen så jag ser lite anständig ut tills folket här börjar komma hem.

XO  XO


Kommentarer
Postat av: Hannie

Det blev skitsnyggt ju :D Vad duktig du är på att städa ^^

2010-10-04 @ 16:59:22
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0