Jag ska bli bartender

Yes nu är det klart. Ett steg närmare ETT av mina mål.Jag menar man får ju börja någonstans ;)
Bartenderkurs i Ayia Napa bokad! 2-22 maj så är jag, becca och alex i cypern och utbildar oss.
Det kommer blir gryyyymt! Är så jävla glad att jag äntligen hittade några som ville ställa upp och följa med.
Hade inte vart kul att åka själv men hade nästan gjort de om jag inte hittat någon kompanjon.




Någon mer som vill följa med så är det bara att säga till!
Än är det inte försent att boka ;)

Kommentarer
Postat av: linn and Emelie G

Later asharligt med bartenderkurs! :D Wohooooo! Vi har last alla dina inlagg och det var valdigt harligt och vi ALSKAR DIG SOM FAN och vi alskar dig annu mer for att du har gjort en nedrakningstabell for oss! Hoppas allt ar bra, ta hand om dig och lev livet, ROOOJ/KOOOSSSSSS! <3<3<33

2010-10-06 @ 03:40:00
Postat av: Carro

Ja det ska bli riktigt härligt. ett av mina mål i livet skall gå i uppfyllelse. jag älskar er med och klart jag gjort en nedräkningstabell. hoppas bara den stämmer så jag inte får plussa å ytterliggare 6 mån på den? ta hand om er allt är bra med mig!!! kösssss<3

2010-10-06 @ 13:01:40
Postat av: Michaeldiana

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2012-08-22 @ 10:22:29
URL: http://michaeldiana.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0