I don't understand

Grattis grattis till min älskade pojkvän som fyller 20 år idag!
När han kom upp imorse så var alla andra i huset redan vakna och beredda med sång.
Vi hade en liten prinsesstårtebakelse som vi hade satt 20 ljus i.
Och så fick han ta på sig partyglasögon med ett ölglas för varje öga :)
Sen så är det klart att man ska börja sin 20 års dag med en bärs så det fick han.
(Alkoholfri såklart för han skulle köra till jobbet)
Sen fick han blåbärssoppa och sen hade vi en allmänt trevlig frukost.







Sen lämnade alla huset för jobb och skola förutom jag som blev kvar.
SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!
Så jag gick och la mig igen och vaknade vid tolv. Rätt gött ändå!!
Drömde om Linn och Emelie.
Att jag pratade med dom i telefon. Dom berättade massa sjuka saker och det var så
underbart att höra deras goa röster. Och dom sa till mig att dom jobbade med nötplockning.
haha dog av skratt (i sömnen). När jag inte tänker på dom så är det inte så jobbigt att dom inte är här. MEN när tankarna kommer upp så blir det skit jobbigt. Som nu när jag fick en kommentar av dom i bloggen så blir jag alldeles tårögd. Sitter här nu och försöker skriva på mitt suddiga tangentbord för mina ögon är helt blöta.

Spelar på triss en gång i veckan i hopp om att vinna pengar så jag kan åka till Australien.
Vet inte hur det blir med min budjet annars. Tror inte jag har råd. Speciellt inte nu när jag ska
på bartenderkurs i maj :(


Senare när tim och hans farsa slutat jobbet så ska vi antagligen äta middag på bamboo.
Jag har ju aldrig varit där förut så det ska bli spännande. Sen kommer det ju bli en och en annan bärs såklart!

Tjena mittbena



Kommentarer
Postat av: Hannie

Har du aldrig ätit på bamboo din galning! :O DÅ ska vi göra det oavsett om du gjort det nu då för det är så jävla gott :D:D

2010-10-07 @ 18:52:30
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0