Hide

Igår var jag och älsklingen på ikea.
Han fick ett presentkort så han kan handla där.
Så vi åkte och kollade om vi såg något vi ville ha.
Vi såg en hel del grejer vi ville ha men allt var lite dyrare än vad vi för tillfället
hade råd med. Så vi bestämde oss för att vänta lite.
Men nu vet vi vad vi vill ha för bestick och tallrikar. :D
Känns så kul att kolla på sånt. Hoppas vi får erbjudande på lägenhet snart.
Vill bara flytta NU!!


Igår var jag även och träffade ett par och deras hund.
Ska börja bli dagmatte åt den, kul med någonting att göra om dagarna.
Och bra med en extra slant i veckan nu när jag sparar pengar.
Hunden var hur go som helst och ägarna var jättetrevliga.
Men kände att jag kände igen dom på något sätt men kunde inte komma på vad.
När vi kom hem sen så fick jag reda på att det var Lenas kompis.
Och hon har också jobbat på model lab. Inte så konstigt att jag kände igen henne ^^

Vi fick en fåtölj med oss på köpet också. En som dom bara tyckte var i vägen.
Så den sitter jag och bloggar i just nu, Hur gött som helst!


Ska ut med Diesel och Saga idag, sen vet jag inte vad som händer :)



PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0