helt hundra

God morgon!
Nu är jag vaken och har precis tagit en dusch som fick mig att piggna till.
När jag kommer ut därifrån så märker jag vad tyst och tomt det är i huset.
Jag visste att Tim skulle jobba idag igen men alla andra då?


Då öppnar jag kylen för att ta mig något att äta och hittar det här.

"god morgon Carro! Vi är i Lerum Kram Gunilla"

Okej jag bryr mig inte om att dom är i Lerum men vad fint att dom gjort frukost till mig?
Och skrivit en lapp. Älskar sånt! Dagens!

Nu ska jag strax iväg och gå ut med hundarna vid chalmers.
Och sen ska jag tillbaka hem till Tim igen för det är kalas här idag.


Och Hannie kommer hit! hihi happy me :D

Har ni föresten hört talas om dom nya ballerinakakorna?
Ballerina kladdkaka vanilj! Något jag känner är ett måste att testa iaf!



Kommentarer
Postat av: Hannie

Visst är det roligt med lappar ?! :D Jag älskar också lappar men det är ingen som uppskattar lappar här hemma så jag kan inte skriva till någon :(



JAG KOMMER HALV 7 :D:D WAHOWA

2010-10-09 @ 15:00:19
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0