hello there

Jag tror att jag förstod på riktigt igår att Linn och Emelie är borta från Sverige.
Har inte tänkt på det så mycket innan men igår slog det mig verkligen.
Har inte jobbat i kungsbacka sen dom åkte och alltid alltid på varje rast jag har och går ut
och röker så ringer jag någon utav dom. Och igår när jag gick ut på bänken och satte mig, tände min cigg så tog jag automatiskt fram telefonen. Men sen när jag kom på att jag inte har deras nummer i min mobil (som jag tog bort pga att jag inte ska få för mig att ringa dom) så blev jag verkligen ledsen. för jag kunde verkligen INTE ringa dom. Och de var dom enda personerna i världen just då som jag ville prata med.
Men som tur e så kan jag Emelies nummer utantill så jag ringde. Men nej :( den var avstängd.
Tror inte dom har kvar sina svenska nummer ändå. Fail. I feel alone.


Igår jobbade jag kvällen som sagt, helt okej men man har ju haft roligare stunder på jobbet om man säger så.Ikväll är de dags att jobba igen, börjar klockan två så det är rätt gött ändå.
Imorgon är det kräftskiva! Gud så jag har längtat efter den.
Så sovmorgon imorn och sen äta kräftor och räkor och dricka snapps hela kvällen.

Har ni haft någon kräftskiva i år än?



nu duschad och fräsh woho! lets go.

Kommentarer
Postat av: Hannie

Min mamma har haft men inte jag direkt. Vill vi ha en tillsammans? :D

2010-10-01 @ 11:23:37
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Jag vill att du kommer till tim imorgon. Hur jobbade du i helgen? Annars om du inte kan får vi lätt ha en egen mini kräftskiva!

2010-10-01 @ 13:17:20
Postat av: Hannie

Jag jobbar hela helgen ju :/

Ja jag är fett på! :D KRÄFTSKIVA HERE WE COME. Lets get druk.

2010-10-01 @ 19:10:14
Postat av: Carro Sartfalk

woho nubbe för hela slanten!!

2010-10-03 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0