Hard work

Dags att dra sig till jobbet strax igen.
Älskar att jag har så lätt för att komma upp på morgonen.
Och jag älskar att alla andra i huset också jobbar dag.
Jag blir mer motiverad till att gå upp om andra i huset är uppe.
Annars brukar jag bara komma på ursäkter till varför jag inte kan jobba, och
försöker hitta något fel på mig så att jag kan sjukanmäla mig.
Men nu VILL jag verkligen gå upp! Så det känns bra =)

Det som känns mindre bra är att min rygg inte klarar av det här.
Får sån riktigt stark smärta i hela skulderbladen, axlarna och nacken.
Det är riktigt jobbigt. Måste börja träna så jag får mer muskler i ryggen.
Smärtan har liksom inte ens gått över över natten så jag känner av den nu.
Det gör en inte så taggad att åka till jobbet och fortsätta förstöra den.
Men jag MÅSTE som sagt ha pengarna!

Bajs bajs vad kallt det är ute nu också.
SJUUUKT kallt! Det är så kallt att jag inte ens kan gå ut och röka utan jackan.
Den måste på såfort man lämnar huset.
Så kallt att när man har tuggummi i munnen och andas in när man är ute så känns det som
att hela käften fryser till is. Det är till och med kallt i huset när man är INNE. Stört!

Ha en bra dag!
Nu ska jag sluta klaga.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0