God frukost och skype

Hallå där!
Denna dagen har varit toppen.
Skit fint väder ute idag. Gick ut med hundarna, sen bestämde jag mig för att höra av mig till en
gammal vän som jag inte träffat på över ett år. Gjorde en chansning och slängde iväg ett sms och vips fick jag svar. Sen satt jag plötsligt på bussen påväg till Partille för att träffa henne :)
Fick träffa hennes son för första gången, så himla söt!
Så vi drack kaffe och tog några cigg och snackade om allt.



Sen kom Tim och hämtade mig och vi åkte hem.
Jag skulle egentligen varit med Lena och Juggen idag men när jag väl kom hem så
kände jag bara att jag inte orkade ta mig någonstans. Helt slut i hela jäkla kroppen!
Satte mig vid datan och Emelie dyker upp och skriver glatt att hon och Linn skaffat skype.

ÄNTLIGEN. Vi loggade in och började snacka och såg varandra. Det var helt underbart att höra deras röster och se deras fejjor. Kändes som att vi var i samma rum typ. Vi pratade i över en timme och sen dog deras batteri till datan så det fick bli hejdå för denna gången. Wooaahh vad lycklig jag blev nu. Värsta kicken! Haha :D

Detta var min frukost imorse. Visst ser det gott ut? Det är skinkmacka med brie ost och dill på toppen.Så jäkla gött vare! Det är typ dagens höjdpunkt nuförtiden. Tycker det är skit kul att göra olika roliga grejer att äta till frukost. Blir roligare då med!



Nu börjar strax paradise hotel som jag måste se!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0