Gammal vänskap ruttnar aldrig

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Angie.
Det var full rulle. Hon tapetserade, sen rev hon ner allting för att hon inte blev nöjd.
Jag lekte med Lewin och städade köket duktig som jag var =)

Sen blev det kaffe och kaffe och choklad och cigg. Mums mums.
Sen lånade jag dushen innan jag var tvungen att slockna på soffan.
Skulle ju upp och jobba tidigt på morgonen.

Vi försov oss imorse och sen sket sig allting.
Upp och hoppa när Lewin vaknade till liv.
Sen var det mer kaffe och sedan iväg till dagis =)

Efter det blev vibjudna på kaffe på pressbyrån.
Snacka om att man e hyper nu eller =P

Ikväll ska jag vara barnvakt. Mamma för en kväll =)
Haha ska ta med Lewin hem till Tim.
Får se hur detta går.
Ska bli spännande!







såhär ser det ut utomhus just nu.
Fyfan gräset e ju vitt av all frost. Och igår snöade och haglade det!!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Fy rackarns vad söt han var :D

2010-10-23 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0