Frost

Blev överlycklig igår när jag blev inringd att jobba kvällen i kungsbacka.
Har inte jobbat sen den 3:e så jag satte mig glatt på tåget.
Köpte med mig sushi som jag mumsade på också.
JÄKLAR vad gott det är.

Efter jobbet så hämtade Tim mig i stan. Riktigt snällt av honom!
Sen åkte vi hem, jag fick plättar som Tim hade gjort och sen gick vi och la oss i våran stora varma säng.

Imorse när jag vaknade klockan tio (som vanligt), min hjärna har typ en väckarklocka i sig som gör att jag vaknar samma tid varje morgon. Iallafall, jag gick upp och släppte ut Kattiz som vanligt.
Och upptäckte att det var FROST ute. Fyfan. Då tänkte jag verkligen på Linn och Emelie som snorklade och dök i 29 graders varmt vatten häromdagen och kvar är jag i Sverige med FROST?! Oh my..



Detta är en dyna som hänger på altanen :C

Nu ska jag äta frukost. Och sen bege mig till saltholmen för ett kvällspass.
Ska bli kul att jobba där, var ju ett tag sen som sagt.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0