Fantastisk

Hans ögon
får stjärnorna att verka som att dom inte lyser,
hans hår faller perfekt utan att han ens försöker.
Han är så vacker och det säger jag till honom varje dag.


Jag vet att när jag ger honom komplimanger så tror han inte på vad jag säger.
Och det är så ledsamt att han inte ser vad jag ser.


Men varje gång han frågar mig om han ser okej ut så säger jag:
När jag ser ditt ansikte finns det inte en enda grej jag vill ändra på.
För du är helt underbar precis som du är.
Och när du ler, stannar hela världen upp för en stund för att du är underbar precis
som du är.

Hans händer skulle jag kunna kyssa hela dagen om han tillät mig,
Hans skratt hatar han men jag tycker att det är sexigt.

Han är så vacker och det säger jag varje dag.

Jag skulle aldrig be honom att ändra sig.
Och om perfekt är det han söker efter att vara så ska han fortsätta vara precis som
han är. För han är perfekt!




Kommentarer
Postat av: Vickan

Gud va fint Carro! Nu är det jag som ryser!

2010-10-27 @ 10:15:13
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/
Postat av: Carro

haha :D

2010-10-27 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0