Dålig start på dagen

Somnade sent igår, vilket innebär att jag inte fick mina timmars sömn jag behöver.
Åkte hem till angie efter jobbet med en bag in box.
Men blev inte så mycket drickande eftersom att Lewin hade en helvetes dag så han
var övertrött och skrek och skrek och vägrade sova. Så klockan tickade iväg och jag
blev otaggad. Tim kom och hämtade mig, underbar som han är =)

Så vi pratade om att ta det en annan dag istället. Typ idag :)
Men får se hur det blir.. Det har varit en allmänt dålig start på denna dagen.
Jag hade ingenting att ta på mig för alla kläder är i tvätten.
Så jag fick ställa mig och GRÄVA i den äckliga tvättkorgen efter något att ha på mig.
USH!!!! Blev irriterad på Tim som vanligt. Stackaren fan vad jag tycker synd om honom.
Han får alltid ta all skit. Inte ens hans fel. Sen kommer jag upp och det finns ingenting att dricka,
ingenting att äta. Så jag protesterar och tar två knäckebröds skivor utan NÅGOT på och sätter mig vid alla andra och knaprar i mig det. (HAHA sååå typiskt mig!) Sen fick jag nog, gick och hämtade min marabou vinter vit och ett glas fanta och gick nöjd in i vardagsrummet. Dom andra bara kollade på mig. Hahahah löööve it!

Nu har jag druckit upp kaffet så nu blir det ut på trappan för en cigg.

XO XO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0