Barnvakt

Det gick helt okej igår att ta med Lewin hem till Tim.
Han är ett väldigt lätt barn så han blev bästa vän med allihopa =)
Vi gick och la oss tidigt för han var trött.
Men jag kunde inte sova med Lewin mellan mig och Tim i sängen,
låg på helspänn hela tiden för jag var rädd att han skulle ramla ur eller
att jag typ skulle lägga mig på honom så jag la honom i sin vagn istället.
Han sov lika gott där :)




Sen skrek han några gånger längre in på natten men det var inte så farligt.
Har varit väldigt trött hela dagen iallafall pga att jag inte sovit så mycket inatt.
Sen vart det hem till Angie och lämna Lewin.. Ta några koppar kaffe och sedan iväg
till saltholmen för att jobba kvällen. Angie jobbar ju nätter på helgerna och hennes mamma
brukar oftast kunna ta Lewin. Men hon kunde inte ta honom inatt heller så jag blev tvungen att
passa honom idag med. Inte mig emot =) Faktiskt skönt att ta det lugnt för en jäkla gångs
skull! ^^ Så nu sitter jag här ensam i hennes lägenhet i Partille. Lewin sover i sin säng som en stock.
Får se om denna natten blir lugn :)


Angelica kommer hem tidigt imorgon bitti.
Så jag sover här inatt..


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0