Weekend

Igår kände jag att jag var trött på att bara sitta inne och glo och att det aldrig händer någonting.
Så när Torsten ringde och tjatade om att jag skulle följa med ut på krogen så gjorde jag det.
Det hände så mycket på hela kvällen natten att jag inte ens kan ta det.

Excet, vasa victoria, taxi, parklane, taxi, nivå, bryggeriet, dans, shottar, drinkar, dans, svett,norrmän,
svarttaxi, däckning. HAHA men sjukt skoj vare.Imorse när jag vaknade var jag fan fortfarande packad.
Helt insane! Ska nog börja gå ut mer, det var fan roligt. Jag som trodde jag hade tröttnat på utelivet.
Men ICKE!

Idag har jag och Tim vart i stan och ätit sushi med Vikkan & Tobbe.
Hur trevligt som helst! Åmål är också i Göteborg så jag bestämde mig för att
åka med henne upp till Åmål redan ikväll. Så om 20 min går bussen till stan.
BRÅTTOM! Wowowo känner bara att jag behöver komma iväg ett tag.
Ganska mycket i min hjärna just nu.

BAI<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0