Snicksnack med Linn!

Jag blir alltid så överlycklig när jag pratar med Linn eller Emelie.
Och nu när dom är på andra sidan jorden så blir jag så glad att jag
kissar ner mig varje gång dom är inne på facebook så vi kan chatta.
Nu vaknade jag och visste att det var fredag men kände ingen speciell glädje.
Men så fort Linn började skriva så for jag upp som en tok i sängen och leéndet spred
sig över mina läppar direkt. Men henne kan jag prata på ett sätt som jag inte kan prata med någon annan.
Väldigt ocensurerat bland annat!

För andra som inte setts på länge är dom vanligaste viktigaste frågorna och ämnena att diskutera hur man mår och vad man gör om dagarna. För oss är det viktigare saker som: När onanerade du senast? Hur många ragg har du haft sen sist.. osv kan inte riktigt skriva sånt här känns det som. Är alldeles för sjukt.
Men älskar att jag har människor som är precis som jag. För det finns inga andra som dom. Och dom här ämnena skriver vi inte om och skrattar åt utan det är helt naturligt så vi är helt seriösa när vi pratar så. Går inte att beskriva riktigt!

Men nu har jag iaf fått en perfekt start på min helg och är redo att ta mig an den med ett leende.
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra hoppas att någon hör av sig och vill ses :D typ hannie? whaa.
Fredagsmyyyyyys lalalala... imorgon kommer Vikkan & Tobbe till götet så då ska vi ses på sushiiii :D wiii
sen ska jag kanske vara hundvakt medans dom är på bio. De vet jag inte än. Och antagligen hoppas hoppas jag att jag får träffa Hannie imorgon iaf. Har blivit en grej att vi ses varje helg nu. Jag gör fan ingenting alls om dagarna annars men helgerna är heliga för då kommer hon hit :D hihi.

Jaja men nu skriver jag på alldeles för mycket här känner jag så vi hörs sen om jag har något vettigt att säga!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Hannie is in the cccccccchhhhhhangered on lördag with my bästets CÄRRO :D

Heliga lördagen för tusan gubbar :D

Supa/ icke supa? :O

2010-11-19 @ 23:19:51
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: linn

exakt nu vill jag veta vilket rum du brukar onanera i mest nar ingen ar hemma? haha

<3

2010-11-20 @ 05:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0