Sjuk i huvudet

Det är verkligen en skum känsla att jobba natt.
Det går inte att förklara för er som aldrig gjort det.
Man måste vara med om det själv för att förstå.
Man känner sig helt konstig och just nu känner jag mig helt sjuk i huvudet.

skottade snö nyss, och så är jag jävligt lättirriterad och känslig i detta tillståndet.
Sitter i sängen i min nya morgonrock med kattiz breve mig.
Ska sova strax, bara kika runt lite på datan först =)

Hade egentligen en tandläkartid idag men avbokade den, hade seriöst somnat i tandläkarstolen så
trött som jag är. Ska dit dagen före julafton istället.

"god natt på er" eller god morgon kanske det heter :)

 

saknar strömma<3


Kommentarer
Postat av: Runarmarlin

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-02-20 @ 21:35:17
URL: http://runarmarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0