Shakira

En av mina favoritartister är faktiskt Shakira. Hon är blond, har bruna ögon och otroligt vacker!
Hon har en kropp som en gudinna och kan röra på sina höfter som ingen annan kan.
Hennes röst är så speciell att man känner igen den direkt och hör ifall det är hon eller
någon annan som sjunger. Och ALLA hennes låtar är bra. Kan inte komma på en enda dålig.
Och man kan ju varenda en utantill. Hon har allt ifrån ballader till partymusik som man bara
inte kan stänga av. Hon får alla att svänga med. Jag har inte tröttnat på en enda av hennes låtar.

Nu har de kommit ut en ny låt med henne som heter "Loca" den är hur bra som helst!
Lyssnar sönder den just nu medans min älskling ligger och försöker sova. Haha =)
Man får värsta utomlandskänslan av denna låten. GRYM! Lyssna (:



Btw så gick det bra hos ungdomsmottagningen, men det var en jävla kärring där som var otrevlig mot
mig. Hon NEKADE mig att göra gravtest bara för att jag haft min mens. ?! Både min mamma och min nära
vän som fått barn hade MENS fast dom var gravida. Jävla omedvetna människa. Borde inte jobba med sånt
hon inte förstår sig på. Bläää. Jaja nu har jag fått nya p-piller iaf. Och visar det sig att jag är gravid så ska
jag gå dit med min uppblåsta ballongmage och trycka upp den i ansiktet på henne. Sen ska hon få betala
min barnvagn.

Shuuuuoo.. sen över till den lugna och underbara delen av min dag :)
Massa mys med mamma, vi kollade på kläder till henne (jag är världens bästa smakrådgivare)
Och sen köpte vi sushi som vi tog med hem och åt (mums), sen färgade jag hennes hår och det
blev hur bra som helst =) sen drack vi champagne te och åt riskakor och hade en riktig mor och dotter kväll. Sen vart jag tvungen att åka hem men trevligt vare! Hon ska eventuellt vara med och fira jul hemma hos Tim i år. Kan bli riktigt kul =) Hon har ju aldrig träffat Tims familj så vi tänkte att det var på tiden kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0