Redan torsdag

Jahopp då vart det redan torsdag, imorgon är det helg igen.
Jag har inte blivit inringd att jobba något mer vilket är tråkigt för jag börjar
bli uttråkad. Är ikapp med paradisehotell avsnitten nu också så har ingenting att ta igen.
Börjar bli riktigt spännande där nu längtar tills ikväll vid halv åtta när det kommer igen!

Imorse efter att jag ätit frukost och Tim åkt till jobbet så var jag inte trött och kunde inte sova.
Så jag gick in på tv3play och tittade runt om det fanns något annat program jag ville kolla på.
Då hittade jag bartenderskolan som verkligen alla har snackat om! Men jag har aldrig brytt mig om att
kolla. Men gav det en chans nu och de är ju fan skitkul att kolla på! Det är massa ungdomar som är i Kos i Grekland och utbildar sig, super och har de skoj. När jag kollar på detta så längtar jag bara ännu mer till
min bartenderutbildning i maj! Det är 6 månader kvar så de är en stund men hoppas de går fort.





Idag är det också torsdag vilket innebär att det är exakt en vecka sedan jag började med min matdagbok.
Och man ska väga sig en gång i veckan och har inte vägt mig än så det ska jag göra lite senare.
Tycker det är jättespännande och jag tror verkligen att jag har gått ner lite. Det känns så på min kropp iaf
och jag äter så jävla mycket mindre än jag brukar. Är riktigt duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0