Ovanlig måndags kväll!

Efter jobbet igår så hoppade jag på spårvagnen för att åka hem.
Innan jag hunnit komma för långt så ringer timmoty upp mig och frågar om jag vill
ses. Självklart tackar jag aldrig nej så jag hoppas av spårvagnen och möter upp honom
på järntorget. Sen åker vi till röda sten. FÖRSTA GÅNGEN jag är där!
Faan va sjukt. Det är ju hur mysigt som helst och inte alls långt att gå ifrån hållplatsen.
ATT jag har missat någonting. Tim bjöd mig på middag, pasta carbonara =)
Sen fixade han lite med ljudet innan vi drog därifrån. Det var riktigt kallt ute
igår och man kände att snön skulle komma när som helst..



Vi gick och frös och sen bestämde vi oss för det enda sättet att värma oss på, BÄRS!
Så vi drog till the queen och beställde in varsin öl, och en till och en till..
Det slutade med att sex öl och tequila snare vinglade vi hem på våra stackars ben.
Vi hade riktigt trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Tim öppnade sig för mig på ett sätt han aldrig gjort förut och är glad för de.
Nu vet vi allt om varann och saker som inte ens andra vet.
Han sov över hos mig och Tim.



Vi slockade direkt när vi kom hem och nu vaknade jag nyss.
Sitter och kollar senaste på facebook och ser att folk skriver massa med snö osv.
Yrvakna jag fattar ingenting men bestämmer mig ändå för att kolla ut genom fönstret,
och dom har rätt. SNÖ =) SNÖ SNÖ!! Jippie. Så fint. Älskar snö.

Så nu ska jag invänta att Timmoty vaknar och sen ska jag göra mega god frukost till oss =)
Idag blir det hem till Torsten och hjälpa henne i stallet och umgås.
Sova över också för den delen =) Så det blir mys mys!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0