Ny vecka igen

Jag tycker veckorna går läskigt fort!
Känns som att det var igår de var lördag och nu är det redan tisdag imorgon.
Helt stört! Hänger inte med.
Imorse när alla andra gick upp till jobbet så gick jag också upp.
Medans Tim stressade runt i huset för att samla ihop alla sina skogshuggargrejor så
hade jag köpt nybakta frallor igår som jag gjorde iordning så när han var klar stod
det en underbar frukost och väntade på honom. Hihi <3

Dom andra blev lite sura för att inte dom fick nybakta frallor men dom tog ju slut för att jag blev
sugen igår och delade med mig av dom till dom andra också.
Jaja. Sen tog jag med mig Kattiz ner i källaren för jag tycker det är så synd att jag ligger och sover
ensam och att hon ligger och sover ensam på övervåningen helt själv. Så hon fick följa med ner.
När dom andra åkt så lät jag henne krypa upp i den stora sängen jämte mig. (busigt)
Hon får ju inte ligga i sängen egentligen. Hade hon vart min hund hade hon fått göra det jämt.
Tycker det är jättemysigt! Så nu har vi sovit som stockar i några timmar till.
Vaknade nyss. Kattiz vilar fortfarande och jag sitter här och försöker vakna till.

Pratade med Åmål på facebook nyss och hon frågade om jag ville komma upp
till Åmål nästa vecka och umgås med henne och Vikkan och bara MYSA!<3
Självklart vill jag det. Längtar som en gris nu, har redan börjat kolla tågbiljetter.


Kommentarer
Postat av: Emma

klart ja kommer ihåg dej :) awh va snäll du är :)

Ja vill egentligen skriva mer, men så vet ja aldrig va jag ska skriva, haha :)

2010-11-15 @ 11:43:34
URL: http://shoetime.blogg.se/
Postat av: Vickan

Gud så mysigt vi ska ha det! Vilken lyx, Åmål kommer ju till gbg på lördag också. Fan va vi ska träffas!

2010-11-15 @ 14:41:55
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/
Postat av: Hannie

Vad söt du är och gör macka till honom :D

Ha så kul :D

2010-11-15 @ 18:51:22
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0