Note to self

Notering till mig själv vad jag får äta:
Kött

  • Fläskfilet
  • Bacon
  • Grytbitar
  • Kycklingfilet
  • Köttfärs nöt
  • Oxfilet
  • Revbensspjäll
  • Rostbiff
  • salami
  • skinka

Mjölkprodukter

  • Brie
  • Äggula

Frukt, bär och nötter

  • Hasselnötter
  • Apelsin
  • Jordnötter
  • Kiwi
  • Plommon

Matfett och dressing

  • Matolja
  • Smör, fett

Godis socker och kaffebröd

  • Äppelpaj
  • Wienerbröd

Fisk och skaldjur

  • Lax
  • Makrill
  • Rödspätta
  • Sill
  • Tonfisk i vatten
  • Torsk

Grönsaker

  • Oliver
  • Sallad
  • Spenat

Bröd och spannmålsprodukter

  • Mjukt formbröd
  • Mjukt rågsiktsbröd osötat
  • Skorpor, råg

Drycker

  • Te
  • Kaffe
  • Rödvin

Färdiglagade produkter

  • Köttfärssås
  • Tacosås
  • Ärtsoppa M. fläsk


Jag MÅSTE bli smal nu.
Klarar inte av att se mig själv naken i spegeln längre.
Varje gång jag äter eller dricker någonting utöver detta så syndar jag.
Och synda får jag göra EN dag i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0