lugn fredagskväll för min del

Efter att jag avslutat kvällspasset på jobbet så åkte jag hem.
Elin hörde inte av sig och hon svarade inte när jag hörde av mig till henne.
Tråkigt som tusan men vad ska man göra!

Åkte hem till min älskade pojkvän istället. Drack vin öl och åt god potatisgratäng<3
Sen kollade vi på spiderman 2. Den är hur spännande som helst!

Längtar jättemycket tills imorgon för då kommer HANNIE hit<3<3<3
Mwaoaoaooaaw. Sofia kommer också! Så det blir nog en trevlig kväll.

Nu ligger Tim och sover sött breve mig och jag är inte trött.
Så ska titta på lite paradise hotel avsnitt tänkte jag.
Ligger fortfarande efter. Hinner inte med att kolla på det på tv.
Är så upptagen hela tiden..

Hoppas alla som är ute och festar ikväll har riktigt kul
och att alla andra som är hemma har det lika mysigt som jag!

Nite<3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0