jobba natt

Ja då har jag testat på att jobba natt för första gången.
Jag försökte sova lite igår på eftermiddagen innan jag skulle börja jobba,
lyckades sova ca 2 timmar så det var inte så mycket. Men kvällen började bra.
Det blev jobbigt framåt 2-3 tiden när jag började bli trött och hungrig..
Hade ingenting att sysselsätta mig med heller, för mellan 3 och 5 så har vi ingenting att
göra så då sitter jag bara vid tv:n och försöker hålla ögonen öppna. Jättejobbigt!

Men jag tänkte att det kommer bli enklare denna natten eftersom att jag vart vaken hela natten,
då kommer jag sova hela dagen och ha ställt om dygnet så denna natten blir bättre.
Men när jag kommer hem och lägger mig så vaknar jag efter 3 timmar och kan inte sova mer :(
FAN!! Så jag gick upp en stund, käkade lite osv. Sen gick jag och la mig vid halv fyra. Sov en och en halv
timme och vaknade vid fem. Så är dödstrött nu och undrar hur denna natten blir. Undrar om den blir bättre
eller sämre än den igår?

Idag hade vi någon försäljare här som ville sälja en dammsugare som kostade 42000 kr!!!
Haha ja det är helt sjukt. Och vet inte om dom köpte den eller inte för jag gick och la mig efter
att jag lyssnat på hans "föreläsning". Det var en dammsugare med vatten i, istället för dammsugarpåse,
den hade alla möjliga verktyg till, fläckborttagare, fönsterputs, bildammsugare, golvmopp och dammsugare i
ett osv. haha helt insane, men jag hade aldrig lagt 42000 kr på en dammsugare.
Hade ni kunnat det?


Kommentarer
Postat av: Hannie

Haha! Va fan 42000 för en jävla damsugare!? No way! Jag hade inte köpt den även om den var den enda kvar på jorden

2010-11-29 @ 21:41:01
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0