Jag e grym

Jag blev anställd på detta arbetsstället jag jobbar på nu för att hjälpa dom i några veckor..
Tills allting som dom behöver få gjort e klart med andra ord.
Och när jag väl kommer in i någonting och lär mig så går det undan.
Jag sitter inte och slöar mig på ett arbete.
Och undan har det gått.
Jag skulle ha blivit klar med resterande i slutet på denna veckan.
Och dom var rädda att det var så mycket att jag inte skulle hinna bli klar.
Meeen nu är det mig vi pratar om =)

Jag blev klar idag, en halvtimme innan min arbetsdag egentligen var slut.
Så dom hade ingen anledning att se mig komma tillbaka imorgon efter som jag är färdig =)
Gött för dom men mindre bra för mig egentligen eftersom jag behöver timmar = pengar.
Men dom skulle försöka knåpa ihop något så skulle jag komma tillbaka på måndag.
Då skulle det antagligen finnas något att göra.
Men måndag verkar bli min sista dag tyvärr:(
Dom behöver nog ingen mer hjälp sen.
Såå nu blir det att söka nya jobb.

Hoppas jag får något kul!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0