high five

Nu är jag hemma igen och det är skönt.
Igår åt vi middag och sen så följde jag med älsklingen ut i garaget
och meckade med hans bil. Fick lära mig att byta från sommardäck till vinterdäck så nu kan jag det.
Han visade på två däck sen gjorde jag dom andra två HELT själv. Fan vad jag e grym =)
Det var mycket enklare än jag trodde.

Nu är jag ikapp paradise hotellavsnitten med. Har ju missat massa efter min vecka i Åmål.
Men nu är jag uppdaterad och FAN vad spännande det är!
Har precis ätit frukost. (jag vet att klockan är tjugo i tre) men har inte känt mig i behov av det förren nu.

Slarvade som fan med min kaloriräkning när jag var i Åmål så var livrädd att jag skulle gått upp dom tre kilona
jag hade gått ner. Men idag är det torsdag och min vägningsdag och jag hade inte gått upp, men hade inte heller gått ner. Ligger kvar på samma vikt. Och det är lite tråkigt, hade jag inte slarvat så hade jag kunnat gått ner nått
kilo till, men jaja. Skärpning nu iaf!

Min frukost idag =)

Knäckebröd med baconost, stekt ägg och bacon, babybell ost<3

Lite bilder ifrån mobilen:


Jag på jobbet


En solig dag någon stans


Sushi med Vikkan&Tobbe (här e Tim o Tobbe)


Vikkan


Jag i åmål


Mys


Sista dagen när vi skulle åka hem åt vi ute =) mums


Efter att jag meckat klart. Haha olja överallt!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Haha vad duktig du är som byter däck! :D

Då får du byta mina när jag skaffar bil och körkort ^^

2010-11-25 @ 19:37:35
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro Sartfalk

lätt att jag gör ;)

2010-11-25 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0