Helgen är här

Yes nu är helgen här.
Förra helgen blev ju hur lyckad som helst så jag hoppas på att denna också blir det!
Först nu på dagen har jag massa ärenden att ta itu med.
Sen när det är klart så ska jag bara vänta på att Tim och hans pappa slutar jobbet.
Sen ska vi sätta oss i bilen på en liten road trip till ett samhälle som heter "karlgustav"
Det låter mer som ett namn än en stad tycker jag ^^ hihi. Det är ett mysigt samhälle på landet
där vi ska spendera natten i ett torp. Dricka öl, glögg och ha det allmänt skönt.

Sen på lördagen så bär det av till Ullared eftersom att det ligger i närheten.
Har längtat dit, har bara vart där en gång förut och det var några år sen nu..
Så det ska bli roligt :D Sen kommer vi hem på lördag eftermiddag någon gång.

Jag vet att Tim ska ut på kvällen så jag känner också för att göra något kul.
Har blivit bjuden på en fest av Johan som jag nog kommer gå på.
Men kommer nog inte känna så många människor där så får se om jag lyckas få med
mig några vänner =) Annars kan jag nog komma förbi en sväng ändå. Är de tråkigt så
drar jag ut på krogen med Tim och hans vänner =)

Nä nu börjar jag bli hungrig så de är väl dags att dra sig upp från sängen.


Kommentarer
Postat av: izza

Haha ska också till ullared imorgon :D

2010-11-26 @ 17:09:27
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0