Det finns så mycket jag vill göra..

Jag vill börja med att lägga upp den här låten för den är min favorit just nu.
Party som fan man blir helt igång när man hör den.

 

Det finns så himla mycket saker jag vill göra i mitt liv.
Och jag får panik när jag tänker på att klockan tickar hela tiden.
Varenda sekund som går nu är en sekund närmare döden.
Alla ska vi dö en dag och JAG vill hinna göra allting innan.

Jag har en pojkvän nu som jag älskar till döden.
Jag gör allt för honom och jag vill alltid vara med honom.
Men han har absolut inte samma planer här i livet som mig.
Och jag vet inte hur jag ska lösa detta. Två olika viljor men så mycket kärlek..

- Jag vill gå surfingskola i Australien och lära mig surfa vid Seven Mile beach
Jag vill även ta en dykkurs vid stora barriärrevet.

- Jag vill åka till Thailand och shoppa loss på någon av dom stora marknaderna i bangkok.
Jag vill besöka Patong Beach och bada i det kristallklara vattnet.
Jag vill åka till Krabi och paddla kajak.
Jag vill resa till Koh Samui som också kallas för "kokosön" med anledning av det enormt stora
antalet kokospalmer.



- Jag vill självklart åka till Las Vegas och bo på något utav dom coola hotellen som staden är uppbyggd på.



- Jag vill åka till Miami och stå full som satan på en gata och skrika "IM IN MIAMI BITCH!!!!!"



- Jag vill åka till Japan och äta SUSHI riktig sushi.  Jag vill gå på snö och is festivalen i Sapporo.



Jag vill besöka säkert hundra platser till men det här blev förmycket både för min hjärna och säkert för er
också. Haha fortsätter en annan gång. Men ååå jag vill jag vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0