Åmål

Åkte till Åmål i lördags.
Åkte hit mest för att ta det lugnt och rensa huvudet men det har ju blivit lite annat än
lugnt kan jag ju meddela ;)

I lördags blev det spontanfylla som fan.
Vi drog hem till Emelie för att grogga lite.
Det var goda groggar så det blev några till, och några till..
Sen kom det massa roligt folk och vi körde pyramiden som vanligt. (så typiskt denna staden)
Sen tröttnade jag och Åmål så vi drog ut på stan, de blev hc tills det stängde (klassiker), vi festade med
poliser, och sen självklart PIZZA! <3 Sen vart de efterfest hemma hos någon snubbe till klockan halv sex på morgonen.
Helt lööövely, älskar partystaden Åmål. Ett hett tips jag rekomenderar om man bara vill komma bort ett tag och få
tankarna åt annat håll!

Sen har vi inte gjort så mycket, bara slappat och tagit de lugnt me varsitt täcke i soffan.
Underbart.. Vi var en sväng i karlstad igår och kollade runt lite i affärer.
Idag vet jag inte vad som händer men är SJUKT sugen på öl! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0