20 års fest =)

Igår så började jag min dag klockan sju på morgonen med att åka hem till Angie med
en flaska skumpa och presenter och överraska henne :)
Snacka om att hon blev överraskad. Helt nyvaken öppnar hon dörren och sen kör
festen igång. Musiken på, fram med glasen och tre brudar i sängen med varsitt glas champagne.

Riktig champagnefrukost blev det. Och sen däckade angie. Haha. Jag tog hand om hennes son
tills dom dräggen vaknade och sen var det klä på oss och åka in mot stan.
Vi lämnade Lewin hos sin mormor och sen käkade vi på donken. MUMS<3

Efter detta så bar det av till delsjön och hämta pengar, jag höll bland annat på att bli överkörd
av en cyklist. (illa!) haha. Sen åkte vi tillbaka mot partille.
Angie gick in på bolaget för första gången och jag handlade snacks.
SEN äntligen kom vi hem till henne igen.
Då fortsatte supandet och mer folk kom det. Riktigt trevliga killar =)

Sen när alla gjort sig iordning och började bli kanon i kamelen så blev jag helt plötsligt otaggad.
Jag blir lätt sån nuförtiden. Vet inte vad det är med mig. Det är JÄTTEsvårt att få med mig ut på krogen. Det beror verkligen på i vilket sällskap jag är i och hur dom är mot mig. Men jag blev iallafall otaggad och  fixade skjuts av Roddi och åkte hem. Men inte var det tråkigt där inte =)
Kom in mitt i en bastukväll med bärs och skalliga tim, ollas och carina.
Så det blev rätt kul ändå.



Inatt drömde jag att jag fick barn..

Barn : Drömmar om barn förebådar goda saker. Om du ammar ett barn kommer du eller någon nära dig snart att bli havande. Om du ser barn leka kan du njuta av glädje, goda nyheter och stor lycka i livet.

Idag kommer Hannie hem till oss :)
Är jättepepp kommer bli skitkul.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0