16 november

Exakt en månad sen jag fyllde år idag! Woho.
Idag har jag lite ärenden att uträtta, det är därför jag är uppe
såpass tidigt fast jag inte ska jobba. Kvällspasset på jobbet igår var helt okej.
Så länge man jobbar med rätt människor så är det alltid kul. Igår jobbade jag med Erik & Jonny.
Skitroliga prickar!

Men nu över till vad som händer idag.
Om ca en timme så ska jag börja bege mig mot stan för att möta upp mamma (börjar bli bråttom)
Och vi ska kolla på hårfärg till henne för jag ska färga hennes hår idag, sen ska vi till försäkringskassan
och ordna med lite saker, sen ska vi handla mat inför ikväll för jag ska äta middag hos henne =)
Myspys! Och klockan två ska jag till ungdomsmottagningen.. skall även göra ett graviditetstest där,
bara för att vara på den säkra sidan. Man vet ju aldrig!

Sen efter det så bär det av till mamma för mys mys =)

Hur ser eran tisdag ut?




Här är julgranen vi har i trädgården.
Dags att pynta den snart. Mysigt va?


Kommentarer
Postat av: Hannie

Min tisdag såg ut sådan att jag fick ringa för min pojke till jobbet och sjukanmäla honom och sen fick jag själv gå till jobbet i nolhaga, sen har jag jobbat och frusit hela dagen. Och nu ska jag spela Nintendo Wii :D

2010-11-16 @ 16:46:02
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

sv: Japp, tog de i augusti :) åh, du borde prova zumba de e så himla kul! :)



2010-11-16 @ 18:25:13
URL: http://shoetime.blogg.se/
Postat av: Carro Sartfalk

Haha roligt att du fick sjukanmäla honom , att han inte kunde göra det själv. ååh jag vill spela tv spel med dig! <3

2010-11-16 @ 22:38:35
Postat av: Carro Sartfalk

Jaha där ser man vad roligt :D ja får ta mig i kragen och kolla runt vart det finns i närheten av mig :D

2010-11-16 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0