Who are you?

Ååååh sitter och lyssnar på Kings of leon - Manhattan. Det är absolut bästa låten med dom. Så jävla härlig!

Igår var jag ute på deep med Tim. Det var trevligt. Vi förfestade i Frölunda och sen drog vi ut.
Bara vi två men vi hade så jävla kul! Och så träffade vi på massa vi kände där inne.
Bland annat Emma Andersson och så träffade han massa vänner.

Vi blev bjudna på drinkar av bartendrarna och festade med ägaren till park lane!
Helt jävla insane. Men sen vid ett så kom jag på att det var onsdag. Och att sista vagnen går halv två så var tvungen att dra :( Kom hem och var skit full och fortfarande party. Så shejkade med morsan typ.
Haha helt galet! Ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut. Men det gjorde den..
Tvingade mina ögonlock till sömns.

Ikväll ska jag kanske på Robin Frederiksens studentmottagning i Landvetter.
Sen är det massa människor som vill ha med mig till Sticky. Får se vart kvällen tar mig!

Och idag är det löning! Så jävla gött. Pengar på kontot woooh!
Vilket innebär att från och med IDAG så kan jag och Elin boka våran resa.
Vi ska utomlands den 7e juni. Så första bästa alternativ som dyker upp tar vi!

Någon som har något tips på vart vi kan åka?

Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0