On the ground

Idag har jag jobbat på saltholmen från 10-15 helt okej. Förutom den jävla värmen. Visst älskar jag sommaren och solen. Igår till exempel var den uppskattad som fan men icke idag. Det är ingen dans på rosor att stå inne i ett varmt gatukök när svetten rinner längs med ryggen. Fyfan nu lider jag verkligen med alla pizzagubbar. Stackare!

Och detta ska jag uthärda i sommar, för mer värme blir det. Jaja får trösta mig med att jag får pengar!

Nu sitter jag hemma och hostar. Tro på fan att jag e på g att bli sjuk IGEN!?
Någon som vill byta immunförsvar med mig? Jo tack!

Vet inte vad som händer idag.
Skulle egentligen både haft grillkväll och sedan gått ut på sticky men det blev inte av.

Tim kanske kommer hit sen.. får se.

Imorgon är det jobb heeeela dagen. Först saltholmen 10-14 och sen äldreboendet från 16-22

Ouuuuh hur ska jag klara detta...



Peace out.





Kommentarer
Postat av: Gustavdaniella

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2012-08-17 @ 08:39:37
URL: http://gustavdaniella.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0