Ingen aning

Tjolahopp!
Dagen började med att jag mötte upp Soffan på backaplan och hjälpte henne att hålla hundarna utanför medans hon sprang in på Gina och lämnade tillbaka en jacka :)


Sen åkte jag hem och satte mig och solade på balkongen.
Har vart riktigt gött väder ute idag!
Efter ett tag drog jag hem till Elin och Johanna.
Elin låg och sov men Johanna och Linus var där så tjötade lite med dom.
Efter att dom hade dratt så satte jag mig på deras balkong och solade i väntan på att Elin skulle vakna.


Tröttnade efter ett tag och började städa istället. Sjukt att man tycker de e så kul att städa hemma hos andra men inte hemma hos sig själv. Tillslut vaknade hon iaf så då drog vi till ICA och köpte lite mat och sen gjorde vi tacos.

Åt tills magarna var fulla. FAN vad gött det var asså. Sen blev de ansiktsmask å grejer. HELT underbart!

Nu sitter jag hemma.
Har inte fått något jobb förren på onsdag så lite ledig är jag allt.
Men man vet ju aldrig vad som dyker upp.

Studentveckan på strömma börjar ju imorgon, funderar på att dra dit.
Får se om jag får med mig någon annars stannar jag nog hemma. Inge kul å dra dit ensam ^^

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0